jeudi 16 avril 2009

INCORE POUR TI MARRAINE KIKI

JVAS TRACONTER TROS CAFOUNIETTES MAIS LISEU!!

Cafougnette vient d'perdre s'femme.
Y va vire ch'curé pour les préparatifs del' messe.
- M'sieur l'curé, j'peux vous d'minder ein' faveur ? Vous pourrote pas m'faire l'messe gratuit'mint ? Vous savez, chu au chômach' pis j'ai 8 gosses à nourrir.
- Impossible, si je te fait cette faveur, ensuite, je devrai la faire à toute la paroisse ! Il y a bien quelqu'un de ta famille qui peut payer ?
- Personne ! Y'aurot bin m'soeur, mais al' a mal tourné !
- Veux-tu de pas parler de la sorte de ta soeur ! Elle est religieuse : elle a épousé le Christ.
- Bin alors, M'sieur l'Curé ! Faites el' messe et invoïez l'facture à min biau-frère !

Cafougnette rencontre un camarade. !
Cafougnette suit le convoi d'un enterrement. Un de ses amis vient le rejoindre et dit :
- Alors Cafougnette ! J'ai chu que t'femme cha n'allot pas tros fort ! Commint qu'all'va ?
Et Cafougnette, montrant le corbillard :
- Comme té vos... Tout duch'mint !

Enterremment d'une belle-mère
Cafougnette rencontre un camarade. - Cha va, Cafougnette ? - Bof ! J'ai interré m'belle-mère el'semaine passée ! - Ah bon ! Quo qu'all' avot ? - Pas grand cosse ! Chinq caïelles, inne tape, inne gard'robe et pis gramint ed'fouffes !

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire